مامانا قدبچتون 4ماهگی چندبود

۱۱ پاسخ

اینقدبراواکسن گریه کرد ک نگوووو

وزنش خیلی خوب پیش می‌رفت همین ماه آخری خیلی بهم سخت گذشت حتی غذاهم نمی‌تونستم بخورم

وزن تو2450
قدش 45

6ماهش شدمیبرم دکتر

۶۵البته پسره پسرا حس میکنم قد بلند ترن..دخترام کوتاه تر بود

وزن دخترمن 5600قدش 61

وزنشم ۵۶۰۰

۶۰ سانت

دخترمن 61

۶۲.

۶۳بود

سوال های مرتبط

مامان امید و آوا مامان امید و آوا ۱۲ ماهگی
مامان جانان🎀🎀 مامان جانان🎀🎀 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۵ ماهگی
مامان لوبیا🍭🫛 مامان لوبیا🍭🫛 ۱۲ ماهگی