واقعا خسته کننده شده دیگه هفته های پایین ترهم زاییدن و ماموندیم حتی یک انقباضم ندارم من دلم خوش بشه😫
الهی روزی من باشه که تا 40 هفته بمونه که سال جدید به دنیا بیاد🤭🤭
منم موندم که ناراحت نباش😂
منم همینطور،ولی دکترم میگه بیاسزارین،نمیدونم صبرکنم یابرم سز🤦♀️🥲
انشالله همه تون به زودی زایمان کنین وزایمان راحتی داشته باشین برامنم دعاکنین نی نیم به وقتش بسلامتی دنیابیاد🥺
منم همین بودم😂😂 هر کی قبل من بود زاییده بود از من خبری نبود
چقدطبیعی سخته بایدمنتظرباشی کی دردت بگیره
منمممم😭😂
منم همینطورم خواهر 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.