۹ پاسخ

واقعا خسته کننده شده دیگه هفته های پایین ترهم زاییدن و ماموندیم حتی یک انقباضم ندارم من دلم خوش بشه😫

الهی روزی من باشه که تا 40 هفته بمونه که سال جدید به دنیا بیاد🤭🤭

منم موندم که ناراحت نباش😂

منم همینطور،ولی دکترم میگه بیاسزارین،نمیدونم صبرکنم یابرم سز🤦‍♀️🥲

انشالله همه تون به زودی زایمان کنین وزایمان راحتی داشته باشین برامنم دعاکنین نی نیم به وقتش بسلامتی دنیابیاد🥺

منم همین بودم😂😂 هر کی قبل من بود زاییده بود از من خبری نبود

چقدطبیعی سخته بایدمنتظرباشی کی دردت بگیره

منمممم😭😂

منم همینطورم خواهر 🥺

سوال های مرتبط