۵ پاسخ

میاد عزیزم فقط زایمانت انجام نمیشه میبرن سزارین

لگنت تنگم باشه بازم اونجامیگن بایدسعی کنی طبیعی بیاری تاازحال نری ک ولکنت نمیشن انقدبدجنسن مگر اینکه آشناداشته باشی یاقبلش تحت نظری دکتزخوب باشی مستقیم ببره سز

درد میاد بچه نمیاد

کلا انگار لگن کوچک باشه نمیشه طبیعی زایمان کرد فقط سزارین

من لگنم کوچیک بود تا ۳۸ هفته دردم نیومد بدون درد بستری شدم و نتونسنم طبیعی بیارم سزارین شدم

سوال های مرتبط