۷ پاسخ

تو هنوز‌ نزاییدی بهت گفتم برو بهداشت

من درددارم ولی خانم جاخوش کرده نمیاد

خیلی زوده که من 39هفتم 🫤
خانمی قصد اومدن ندارع دریغ از ی سر سوزن درد

زوده ک هنوز 🥴

والا منم موندم هنوز

😂😂😂😂منم دیشب ب همسرم میگفتم میشه با پسرت مردونه صحبت کنی بگی بیاد دیگه

سزارین باشی الان وقت زاییدنه

سوال های مرتبط

مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد