۱۵ پاسخ

تنها نیستی
دهنم سرویس شد ایقد ورزش و پیاده روی کردم
هنوز نزاییدم🤦🏻‍♀️

ای خودا🤣

منم نزاییدم😵‍💫

🤣🤣ای خداااا نترس نینیتم ب زودی میاد

الهی بگردم ايشالله زایمان کنی

هم دلم میخاد تا چهل هفته برسم همم حوصلم سر رفته دیگه 🤦🏻‍♀️تازه امروز وارد ۳۹ شدم

منم😂😂😂😂

ایکاش همینقدر راحت بود

منم دوست دارم زود تموم بشه دیگ

منم 😂

واقعا سخته این هفته های آخر نمیگذره اصلا

واقعا ما موندیم من ک فردا میشم چهل هفته

ماشالله چه جرعتی داری چه خشن🤣🤣🤣

از آخرین روزای بارداری نهایت استفاده رو بکن که بعدا ان شاء الله نی نی بیاد چند ماه اول خیلی سرت شلوغ میشه و وقت برا کاری نداری

🫠😂

سوال های مرتبط

مامان آوا و آیدا ❤️ مامان آوا و آیدا ❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩵💙آراد مامان 🩵💙آراد ۵ ماهگی