۵ پاسخ

پسر من صبح ساعت ۷ و ۸ شید میخوره چون اشتها نداره برای صبحونه بعد می‌خوابه ۱۰ بیدار میشه هر روزی یه چیز میدم( لقمه نون پنیر گردو، لقمه کره و شیره انگور، تخم مرغ ،حریره بادام، حلوا شکری یا حلوا ارده،پنکیک

هیچی نمیخوره نهار میدم

من بچم صبحونه بذمش عق میزنه بالا میاره فقط شیر میدم ولی نهار شام هم میلی هست بخوره یا نه

من شیر خودم

نون شیر پسرم دوست داره
میتونی کمی با شیره انگور یا خرما سیرین کنی ک دوست داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان مامان آقا شاهان ۲ سالگی