۵ پاسخ

سرکلاژ کلا تا آخر بارداری دردش هست من 40 روزه عمل کردم هنوز گاهی درد میکنه واژن و کمر و شکمم

من ب دکتر فاخری برام انجام داد اورژانسی بود بعد سرکلاژ رفتم پیش دکتر خودم گفت خیلی خوب عملش کرده قشنگ جمعش کرده الان شده ۱۴ . من دهانه رحمم باز شده بود

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

قبل سرکلاژ ۶ بعدش رفت بالا ۱۴

سه چهار روز بعدش کامل خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی