۸ پاسخ

وای من دیگ بعضی وقتا دستمو میزارم اونجام از دردش کمکش میکنم تا بتونم راه برم 😂

هشت ماه از زایمانم گذشته ولی هنوز اوونجام درد میکنه..... 🤦🏻‍♀️

فک‌کنم تازه شروع شده😅

متاسفانه هست گلم تا آخرش 😔

بابا من حتی پهلو به پهلو نمیتونم بشم

تمومی نداره تازه شروع تا بچه بزرگ‌تر بشه بیشتر فشار میاره

عزیزم میگن این درد تا آخر هست من از اول داشتم🥴

اخ اخ نگووو من دارم دیوونه میشم از دردش😔

سوال های مرتبط