خانوما این شیشه شیر چطوره خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام عزیزم میشه درخواست بدی درخواست پره

الان نخر پس گلم بزار ب دنیا ک اومد اگه شیرتو نگرفت اون موقع بده

افتضاحه پیرکس
من برا بچه اولم گرفتم موقعی ک آب میرختم داخلش خود به خود شکست 😥
یبارم که قبلش گرفته بودم موقع زایمان تو بیمارستان به بچم شیرخشک میداد مامانم افتاد شکست داروخانه بیمارستانم نداشت ساعت ۳نیمه شب بچه جیغ و داد می‌کرد زنگ زدیم شوهرم به زور بیدار شد رفت خرید از داروخانه شبانه روزی آورد
اخه اولش شیر نداشتم دکتر خودش گفت شیرخشک بده چن روز

عزیزم من یچیزی میگم ک خودم تجربش کردم اول یک شیشه ساده با سر ارتودنسی بخر اگ بچه گرفت بعد براش هزینه کن و خوبشو بخر،من اشتباه کردم دو تا شیشه مارک خریدم دخترم نگرفت اصا حتی باهاشون ابم نمیخوره الان ک ۱ سالشه

پیرکس نخر
سنگینه
بعد از دستش ول شه بخوره تو صپرتش اذیت میشه
البته اولش خودت شیر میدی بهش فکر کنم واسه اولاش خوب باشه
تنها خوبی که داره راحت ار شسته میشه و زود زود نمی خواد عوضش کنی

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

اره من همیشه بیبی لند داشتم پیرکس بهتر از پلاستیکه
هم فاسد نمیشه
هم ابجوش میریزی پلاستیکی نیس ضرر بده
هم با یه اسکاج برق میفته
چندتا سری خریدم هرچندوقت یکبار عوض میکردم فقط

سنگینه شیشه ای نخر

من اینا رو از نزدیک دیدم چون پیرکس هست به نظرم سنگین اومد برای همین معمولی خریدم

شیشه شیر فقط دکتربراوون

عالیه من برا دخترم چهارتا خریدم

منم خریدم شنیدم خیلی خوبن

عالیه اینا ضدنفخه

سوال های مرتبط

مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری