نه درد داری ن خونریزی بعد ک اومدی خونه شاید یکم ترشح خونی ببینی یعنی خونریزی نه من ی پد گرفتم اصلا استفاده اش نکردم.. همراهم داشته باشی بهتره
چرا سرویکس کوتاه میشه سرکلاژ میخواد؟منظورم دلیلش چیه زیاد کار کردی؟
نه من اصلا خونریزی نداشتم فقط شب که عمل شدم تا فردا ظهر پاهام لخت بود فقط پتو روم کشیدن و زیرم پد پهن میکردن همراهم داشتم چون تا فردا ظهر تقریبا ۱۷ ساعت از تخت نزاشتن بیام پایین و لگن میزاشتم دردمم ک با شیاف و امپول کنترل میکردن
من چندروزی هست انجام دادم هم نوار بهداشتی بردم هم ازین پوشک بزرگا.. پوشک بدردم نخورد همون نوارو گذاشتم خونآبه میاد چون..بعد بیمارستان تحت نظربمونی بهتره بنظرم ..قشنگ دستمال توالت آبمیوه فلاسک چای یه چیز خوردنی برای همراه من اینارو خودم آماده کردم
من بردم اره دوروز خونابه داشتم
عزیزم نگران نباش😔
اره ببر
خود بیمارستان پد بزرگ میده
ساعتای اول خونریزیم زیاد بود پد کذاشتم
اما بعدش خون ریزیم کم بود پد اذیت میکرد بزرگ بود دردم میومد نوار گذاشتم خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.