خانمای ارومیه ای برا سزارین کدوم دکتر کارش خوبه

۳ پاسخ

من دکترم سلطانی بود و خییلییی راضی بودم .خودشم پول نمیگیره قبل عمل

من رفیقم پیش ریتا دوستی رفته بود بشدت هم راضی بود تو بیمارستان میلاد هم عمل میکنه تا جایی ک یادمه فک کنم هزینه عمل نگرفته بود فقط هزینه بیمارستان رو ازش گرفته بودن میگف دکتر خودش عضو سهام داران بیمارستانه ب خاطر اون زیر میزی نگرفت الان رو نمیدونم شاید الان میگیره دوسال پیش ازش نگرفتع بوده

اناهیتا شیخ زاده عاااالیه

سوال های مرتبط

مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهشتم بارداری