۵ پاسخ

سعی کن تا دیقه ۹۰ نگهش داریزواسه من گفته تا ۳۹و ۳ روز بشه نگه میداریمش

بعد از ۳۸

من ۳۸ هفته و ۲ روز زده برام

36پر کن و بعد دیگه هر موقع سزارین بشی اوکیه

اره من دقیق۳۸هفته عمل کردم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۲ ماهگی
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری