۵ پاسخ

من ۵هفته زدم چون لک داشتم

منم باید بزنم
چه جوریه

واسه چیه امپول؟

۷ماهگی
بازم ازدکترت سوال کن

28هفته
البته اگر خون ریزی چیزی داشته باشی زودتر

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ناناس مامان ناناس هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
بابای محمد بابای محمد ۴ ماهگی
مامان مهر بانو مامان مهر بانو ۶ ماهگی
مامان محمد آراد مامان محمد آراد ۵ ماهگی