خانوما کسی تاحالا آمپول روگام زده؟ معمولا کی میزنن؟

۵ پاسخ

من اواخر ۲۸هفته زدم بیمارستان هم فک کنم زدن چون آی سیو رفتم یادم نمیاد

گروه خونیت اگه منفی باشه میزنی دکترت خودش میگه کی بزنی منم زدم فک کنم اولی رو ازپنج تاهفت ماه بایدبزنی دومی رو هم توبیمارستان بعداززایمان میزنن....من یه سقط هم داشتم بازگفتن که بایدبزنی وزدم

به من گفت 28 هفته بزن

دقیقا همین که این خانوم گفتن ،من تو بارداری قبلی زدم بعد هم تو بیمارستان موقع ترخیص هم یکی زدن

به من دکتر گفت اگه خونریزی کردی میزنیم اگه نکردی ۲۰ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری