۵ پاسخ

چه روشی میخای ختنه کنی

دقیقا ۳ ماهگی پسرم رو ختنه کردیم
روش حلقه ختنه شد
نیم ساعت قبل ختنه بهش استامینوفن (پاراکید) دادم بعدش هم ۶ ساعت یکبار .
لحظه ی انجام ختنه شیرخشک خورد گریه هم نکرد اصلا/ فقط بعد اولین ادرار گریه کرد چند دقیقه
بعد ۶ روز حلقش افتاد به مدت ۲ روز هم پمادی ک دکتر تجویز کرد رو دور جایی که حلقه قرار گرفته بود زدیم
پوشک هم یه سایز بزرگتر گرفتیم و تا ۳ روز بعد افتادن حلقه اصلا شلوار نپوشندمش ک فشار نیاد و اذیت نشه
بعد ۱۰ روز ، ک هربار پوشکش رو عوض میکنیم پوست کلاهک رو باز میکنیم ک خدایی نکرده چسبندگی ایجاد نشه و تا ۶ ماهگی یا ۷ ماهگی باید انجام داد.
ان شاء الله که برای گل پسر شما هم سبک باشه توکلت به خدا باشه 🙏🏻 این دعا رو حتما بخونید زمان ختنش👇🏻
اللّٰهُمَّ هٰذِهِ سُنَّتُكَ وَسُنَّةُ نَبِيِّكَ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ‌وَآلِهِ، وَاتِّباعٌ‌مِنَّا لَكَ وَلِنَبِيِّكَ بِمَشِيئَتِكَ وَبِإِرادَتِكَ وَقَضائِكَ، لِأَمْرٍ أَرَدْتَهُ، وَقَضاءٍ حَتَمْتَهُ، وَأَمْرٍ أَنْفَذْتَهُ، وَأَذَقْتَهُ حَرَّ الْحَدِيدِ فِي خِتانِهِ، وَحِجامَتِهِ بِأَمْرٍ أَنْتَ أَعْرَفُ بِهِ مِنِّي . اللّٰهُمَّ فَطَهِّرْهُ مِنَ الذُّنُوبِ، وَزِدْ فِي عُمْرِهِ، وَادْفَعِ الْآفاتِ عَنْ بَدَنِهِ، وَالْأَوْجاعَ عَنْ جِسْمِهِ، وَزِدْهُ مِنَ الْغِنَىٰ، وَادْفَعْ عَنْهُ الْفَقْرَ، فَإِنَّكَ تَعْلَمُ وَلَا نَعْلَمُ.

پوشک سایز بزرگتر ببر و تا چند روز بزرگتر ببند شلوار هم سایز بزرگتر
استامینوفن بده حتما بهش ۴ ساعت ی بار
پماد هم اگر داد حتما بزن و به پوشکش هم بزن تا موقع باز کردنش نچسبه ب پوشک. اذیت شه

خیییلی راحتتراز اونه که فکرکنی
من خیلی استرس داشتم کلی نذر ونیاز کردم😅
وقتی آمپول زد درحددوثانیه گریه کرد پستونک داده بودم بهش آروم بود
بعدشم فقط چندساعت ناآروم بود
اولین ادرارش هم گریه کرد چون استامینوفن میدی میخوابه اذیت نمیشه
امروز هم حلقه‌ش بعد۸ روز افتاد

وای من همه ترسم از بچمه.یه سوزن میزنن از گریه قش میکنه از ختنه خیلی میترسم

سوال های مرتبط