ن گیگوز دارم میدم اینا شایعه است
ن عزیزم
ن بابا من دارم میدم
به بعضیا نمیسازه
من نان دادم از اول خوب بود، بعد از دوماهگی زیاد بالا آورد
بعد آپتامیل دادم اون بهش ساخت
من نان میدم خیلی خوبه
ن بابا من نان میدم شایعهس
من نان میدم.ن خوبه ولی بچم باهاش وزن نگرفته
من دوبار نان امتحان کردم نساخت به بعضی ها میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.