خانوما تو هفته من خوردن دیفن هیدرامین مجازه؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم من هربار سرماخوردم دکتر نوشت

ن نباید خورد قرقره کن

میگن قرقره کنی بهتره ولی تا میتونی قرص و شربت استفاده نکن ریسکه

من فقط داشتم از سرفه میمردم دکترم برام دیفن هیدرامین ساده نوشت خیلی بهتر شدم

نه اصلانخور قرقره کن بریز بره

بهتره کامپاند نباشه و بهتره غرغره کنی

نہ نہ فقط قرقرہ کن بریز بیرون

سوال های مرتبط

مامان ماندنی مامان ماندنی ۱۰ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری