اره عزیزم من هربار سرماخوردم دکتر نوشت
ن نباید خورد قرقره کن
میگن قرقره کنی بهتره ولی تا میتونی قرص و شربت استفاده نکن ریسکه
من فقط داشتم از سرفه میمردم دکترم برام دیفن هیدرامین ساده نوشت خیلی بهتر شدم
نه اصلانخور قرقره کن بریز بره
بهتره کامپاند نباشه و بهتره غرغره کنی
نہ نہ فقط قرقرہ کن بریز بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.