خانوما شما هم تو هفته ۱۸ حس میکنین قفسه سینه تون تنگ شده ؟؟؟

۵ پاسخ

من از اول نفس تنگی داشتم نگران نباش رفع میشه دکتر بهم گفت برای تپش قلب و تنگی نفس دارو هست که خطری هم نداره ولی اگه دیدی خیلی اذیت میشی بگو بدم

آره عزیزم منم همینطور هستم

رحم که می‌ره بالا و بزرگ میشه جای روده و معده و ریه تنگ میشه فشار وارد میشه بهشون
من الان پنج تا قاشق برنج بخورم ایقد سنگین میشم خدا می‌دونه معدم سریع پر میشه

والا من از الان این حس و دارم

من از هفته ۱۵ اینطوریم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری