بخیه های سزارینوکی بایدبریم بکشیم

۱۴ پاسخ

۱۰ روزه

10روز ب بعد من ۱۴روز شد تا جوش خورد

زایمان اولت بوده

دکتر به من گف فردا بیا
میشه یه هفته بعد عمل

من ۱۳روزگی کشیدم

من یکشنبه هفته پیش عمل کردم امروز دکترم برام بخیه رو کشید

۱۰تا۱۲روز

هر موقع دکترت بگه

من تو دوتای قبلی تو هفت روزگی کشیدم

۱۰روز بعد

برای من ۱۵روزگی کشید

۱۰روز بعد عمل

۱۰روز گلم

10 روزگی

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی