سلام خانوما درد تخمدان تو اوایل حاملگی طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

سلام. عزیزان من خیلی نفخ میکنم طوری. که خیلی. احساس سنگینی میکنم. اذیت میشم. هفته ۵ بارداری. هستم. چیکار کنم
شما هم همینطور میشی ؟

برا من خیلی شدید بود رفتم سونو گرافی گفت هم حاملم هم کیست دارم

تصویر

ارع طبیعی

اره عزیزم در حدی که هی میگیره و ول میکنه

اره عزیزم

اگه خیلی شدید نباشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری