از ۱۰ هفته میشه انجام داد ولی خطاش بالا هست به نظر من صبر کن یه روز بعد سونو NT انجام بده
من امروز دادم و یه برگه دادن بهم گفتن مطالعه کن یکی از مطالبش این بود که زودتر از یازده هفته دی ان ای جنین انقدری توی خون مادر نیست و درصد خطا میره بالا
از ده هفته به بعد اوکیه اگه دیر کنی برسی به انتی مجبوری ازمایش هم انتی بدی
چرا میخوای بری اول برو ntتو ۱۲هفته جای معتبر برو اگه زبونم لال شک و ...بود برو سلفری خب
از یازده هفته تا سیزده هفته ۶ روز میشه داد الان برات زوده خوشگل خانمیییی صبر کن 😍
الان که چیزی مشخص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.