علائم بیش فعالی بچه اا چیه؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

از الان به این سن نمیشه بیش فعالی چهار سال به بالا

عزیزم بچه رو نمیشه از الان بگی بیش فعاله از الان مشخص نمیکنه
هر کسی گفته بهت حتما چیزی نمیدونه
الکی ب این چیزها فکر نکن

دو سال به بعد عزیزم از الان هیچی مشخص نمیشه بچه هامون تازه راه افتادن و کنجکاون دوس دارن همش سر پا باشن و به همه چی سرک بکشن تو این سن طبیعی هست

بی خوابی بد غذایی پرخاشگری

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان کیانم👶🏻 مامان کیانم👶🏻 ۱ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی