علائم بند بودن بچه (بندی) چیه؟

۵ پاسخ

تب یکم ممکنه
سرفه
زیاد
هم راه بالا آوردن

میگن علایمش اسهال و استفراغ و اینک چیزی نمیتونه بخوره،ولی من اعتقادی ندارم

یهنی چی

منظورت اینه که تو گلوش چیزی مونده غذانمیخوره اسهال میشه گاها استفراغ کوچیک شدن ی چشم بچه

يعني چی؟

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی