چقدر سرماخوردگی تو بارداری بده 🥺🤧🤕

۵ پاسخ

خیلی بده وای خدا خودش تحملمون رو زیاد کنه

منم نزدیک یه هفتس سرماخوردم هنوزخوب نشدم شدیدن😰

برای من یه هفته بعداز آن تی دکترم گفت برو آمپول آنفلوآنزا بزن تا نگرفتی ولی ماما بهم‌گفت نزن امکان سقط هست ترسیدم نزدم الان سرما خوردم

ولی منم سرما خوردم تو دماغیم اصلا گوشتم صدا میده چی بخورم زودتر خوب شم

خیلی داغون میشی

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد