۳ پاسخ

من دخترم ب دنیا اومد ۳کیلیو ۲۰۰گرم بودش بعد ۲۰روزش ک بود بردم بهداشت ۴کیلو بود
فقط هم شیر میدم بخوره شیر خودمو و شب ها یک شیشه شیر خشک و صبح ها یک شیشه شیر خشک نان

عزیزم روی نمودار رشدش باید نگاه کنی

۱ماهگی ۳۸۰۰ بود😭😭😭😭

سوال های مرتبط