مامانا بالش بارداری گرفتین؟ ب درد میخوره؟

۶ پاسخ

اره عالیه واسه من که خیلی خوب وراحته

من گرفتم اولش اذیت شدم الان سرو ته میرارمش خوبه
دی روحه گرفتم

فوق العادس سربارداری قبلی گرفتم الانم استفادمه

من تازه به دستم رسیده اما راضی بود تا الان

آره گرفتم به درد میخوره

من گرفتم
برای اسودگی کمر و پاها خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته بیستم بارداری
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری