فشار خون ۱۳ خطرناکه؟؟؟

۱۲ پاسخ

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻☹️

ن معلوم ۱۱ تا ۱۳ عادیه

بالاست عزیزم

اگه 13رو8بوده خوبه اگه رو9بوده بالاست

آسپرین بهت نداده

اون روز ۱۲ بود

همیشه ک نمیشه آخه سیر خورد

سیر بخور

حداکثر فشار نرمال تو بارداری ۱۲
۱۳ بالاس برو دکتر

باید مواظب باشی میگن بالاس حالا شاید سیزده نبوده فعالیت داشتی منم اولش همینطور شد کلی ترسیدم دیدم به خاطر فعالیت بوده، بازهم بگیر

عادیه

خوب نیست خوب بالاست

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد