۷ پاسخ

اطرافیان من همه رفتن...همه هم الان یا نوزاد دارن یا حامله ان

۳دوره منظورم ۳بار نیستا .... ۳دوره ۷جلسه ای با دستگاهای مختلف

نه بابا

خیالتون راحتتتتتت راحتتتتتتت . من ۳ دوره رفتم الانم خداروشکر بادومین اقدام باردارم

ولی برای موهای بور اصلاااا نرید مخصوصا صورت . هیچ کلفت و ضخیم تر میشه

نه اصلا . اشعه ی لیزر اونقدی نیس که به تخمدان و ... برسه فقط ریشه مو رو از بین میبره

سوال منم هست😂

سوال های مرتبط

هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تاپدیخ💕💕💕 مامان تاپدیخ💕💕💕 هفته بیست‌ویکم بارداری