خانوما درسته عفونت باعث ناباروری میشه 🥲🥲

۱۶ پاسخ

این سوال مال ۵ماه قبل؟؟؟؟

عفونت هم شانس باردار شدن رو پایین میاری و هم در صورت باردار بودن احتمال سقط و زایمان زودرس رو بالا میبره

بله من سه تا دکتر رفتم عفونتم داشتم هرسه شون گفتن عفونت باعث جلو گیری از بارداری میشه و اگه هم شانس بیاری باردار بشی عفونت باعث سقط میشه و بازم شانس بیاری زنده خدایی نکرده امکان اینکه مریضی بگیره هم دارع .چون من سه سال عفونت داشتم یه هفته خوب بودم باز یه تایمی عفونت میگرفتم باز چن روز خوب بودم باز دوباره رو میفتاد

گاهی باعث بارداری خارج از رحم می شه

شدید باشه و درمان نکنی اره

نه حتما اما بهتره درمان بشه بعد چون عفونت باعث سوراخ شدن کیسه اب میشه،بارداری رو پرخطر میکنه.خیلی ها بدون مشکل بودن اما عقل حکم میکنه احتمالات رو در نظر بگیری

نمی‌دونم من همیشه عفونت دارم کلا به دارو مقاومم ولی باردار شدم

نه عزیزم زن عمو من عفونت شدید داشت باردار بود پسر هم شد خدا باید بخدا

فک کنم بستگی به نوع عفونت داره

نه قبول ندارم من عفونت داشتم باردار شدم ولی دیگه تو خونه دامن پوشیدم رعایت کردم عفونتم خوب شد

نه ربطی ندازه

ن من عفونت شدید داشتم باردارم ربطی نداره

باعث میشه اسپرم بمیره

نه.تا خدا چی بخواد .من با وجود عفونت باردارم

بلههههه

بله

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل 🫀 مامان ابولفضل 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری