۷ پاسخ

منم نان میدم ماهی سه تا میخوره شیرم خیلی کمه همه داروهای گیاهی و قطره و پودر شیر افزا رو خوردم تاثیری نداشت

من نان میدم آزادش ۲۰۰خوردای هست
با کدملی۱۳۰

من نان ۲۵۰آزادباکدملی۱۷۰

من اپتامیل میدم ، متاسفانه بد گیر میاد
از دکترش بپرسین یه مارکی بدید که همیشه باشه
الان تقریبا در ماه هفتا میخواد ، البته فقط شیر خشک میخوره

سهمیه جواب میده برا یکماه؟

من اپتامیل میدم آزاد ۲۱۳ تومان،سهمیه ۱۵۳ تومان

فرقشون ۷۰.۸۰ت

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی