شام جوجه 😍💛🐣

عدس پلو

شام خودمونم عدسی😅😋

تصویر
۳ پاسخ

عزیز عدسی رو‌چند ساعت خیس میدی نفخ‌نمیکنه؟

ساعت چن شام میخوره؟

این جوری برنج میتونه بخوره؟ من هنوز پلو اینا ندادم

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۱۱ ماهگی
مامان 🩵پسر کوچولو🩵 مامان 🩵پسر کوچولو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۹ ماهگی