۴ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

میگم با گوشت مرغ هم میشه درست کرد شما درست کردی چون من باید گوشت گوسفند رو جدا بپزم بعد ب غذای پسرم اضافه کنم چون اینجوری حس میکنم بوی ضحم بده غذاش
و اینکه من زود پزم خیلی بزرگه نمیشه همش بردار بزار کنم یعنی برم زودپز کوچیک بخرم

من هنوز موندم ب بچم چی بدم،یاد ندارم،اومدم برنج و آسیاب کردم فرنی درس کردم دادم خورد ولی الان بدنش کلی جوش زده نمیدونم از چیه،نکنه برنج و نشستم و همینجوری آسیاب کردم اینجوری شده

عزیزم من هرچی دال عدس میذارم میپزه بازم سفته پسرم نمیتونه بخوره از شب قبلم خیس کرده بودم

سوال های مرتبط