سلام خانما ساک بیمارستان کی باید بست؟

۷ پاسخ

من 35 هفته بستم

من ۳۶ شدم بستم

من هنوز نبستم. منتظرم وسایلو بیارن بشورن. سرویس خواب بخریم

من ۳۴ هفته بستم و الان امادس

هر موقع دوس داشتی ببند بزار کمد آماده باشه من منتظرم کمداش ان شالله بیاره بچینم یک فیلم قشنگ بگیرم بعد لباسش بشورم جمع میکنم بعدش

من از ۳۲ بستم ولی از ۳۴تا ۳۵هفته ببند عزیزم

من خیلی وقته بستم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری