بهترین اختلاف سنی بین بچه اول و دوم؟

۱۰ پاسخ

۴,۵سال بهتره

سه تا ۵ سال استانداردشه

سلام خواهر جان خوبین روبیکا داری این جا پیام خیلی دیر می‌ره نتم ضعیف

سلام خواهر جان خوبین جواب میدین کار دارم

عزیزم به خیلی چیزا بستگی داره منم شنیده بودم اختلاف سنی کم خوبه دلیل کسایی که اینجوری میگفتن این بود که همبازی میشن وباهم بزرگ میشن الان پسرم ۴ سالش وباردارم بنظرم اشتباه حداقل فاصله سنی باید ۸ سال باش مثلا بچه ۴ ساله بهونه گیری داره بدغذای داره بیرون رفتن میخاد وکارهای مربوط به خودش نمیتونه مستقل انجام بده ولی ی بچه ۸ سال اینجوری نیست وقتی بارداری حالت تهوع داری وویار شدید ی بچه زیر ۶ سال نمیفهمه حالت خوب نیست گرسنه اش شد غذا میخاد تو آینده هم فاصله سنی کم خوب نیست اولی کنکور نداده دومی باید کنکور بده اولی عروسی کن پشتش نوبت اون یکی در حالی که اگر تفاوت سنی زیاد باش تو خیلی چیزا بهتره فاصله سنی کم فقط تو همبازی بودن خوب مزیت دیگه ای نداره اعصاب وروان مادر رو هم از بین میبره

من اختلاف سنی یچه هام 4 سال هست
تو این یک ماه که خسلی راضی بودم

روانشناسا میگن چهارولی من خودم اختلاف سنی زیادو دوس دارم دوس دارم اگه یه درصد خواستم بازم بچه دار شم نزدیک چهل سالگی بیارم

بستگی به شرایط هر خانواده داره خودم پنج سال رو میپسندم

۵سال.

۹سال 🤪🤪🤪🤪🤪

سوال های مرتبط