۱۷ پاسخ

من تک فرزندی انتخابمه

سلام بنظرم ۵ سال تفاوت سنی اصصصلا خوب نیست باتوجه به تجربه ی خودم.بچه ی اول وقت بیشتری میخواد برای پیش دبستانی و کلاس اول بنظرم ۷ سال خوبه

من تک فرزندی انتخابمه چون با این وضعیت نمیتونم ی بچه دیگرو هم بیارم چون معلوم نیس آینده چی بشه

وا چ ربطی ب همه داره بهترین سن همون پنج سالگیه

هیچوقت
با این شرایط
ولی خیلی دوست داشتم یه بچه دیگه با اختلاف سنی 3،4،سال بیارم
اما واقعا با این شرایط غیر ممکنه

من فاصله سنی چهار سال اوکیم

الان که خیلی زوده ولی دومی را جوری بیار که اولی هنوز مدرسه نرفته باشه من فاصله بین بچه هام ۴ سال و نیم و واقعا خوبه
امسال که اولی میخواست یره پیش دبستانی دومیم ۱ سال و خورده ایی بود نوزاد نبود اذیت بشم چون باید هم حواست به اولی باشه هم دومی

۴ سالگی اقدام 🙆‍♀️

صبر کن زوده

اختلاف سنی مهم نیست کارت عابر بانک شوهر و ازوم شدم مم لکت مهمه

من دیگه برنامه ای برای بچه دار شدن ندارم

ولی میگن تا مدرسه نرفتن خیلی بهتره که شب و روز نداری با بچه کوچیک اذیت نشی

من خودم اختلاف سنیشون ۱۸ سال هست
ناشکر نیستم ولی تموم وقتم برا این بچه هست دوساله نه خواب درستی دارم نه به کارم درست میرسم
البته بچه هام باهم فرق دارن
دیگه خودتو شانسته بچت چطور باشه😅

باید خودت شرایط رو ببینی بقیه چه می‌دونن

گلم هر چی خودت بهتر میدونی
کاری به کسی نداشته باش

خیلی بستگی به بچت داره
میگن ۳ تا ۵ سال خوبه ولی من با شناختی که از بچه خودم دارم اصلا تو ۳ سالگی نمیتونم دوتا بچه رو هندل کنم
الان نظرم رو ۵ سال به بالا هست

هما*همه

سوال های مرتبط