به نظرتون چندسال فاصله سنی بین دو بچه خوبه؟؟

۱۸ پاسخ

تک فرزندی به دلیل مسئولیت و نداشتن اعصاب

تک فرزندی با توجه با این هم مسائل و مشکلات

تو این شرایط اصلا میشه به دومی فک کرد؟

توایران یکی بسه

یکی بسه بابا تو این گرونی کی بچه میاره دیگه

یکی هم دیگه زیادیه چه برسه دومی

تو ایران یکیم زیاده

هیچ فرقی نداره بخدا من سه تا بچه دارم بین دوتا شون یک سال و ده ماهه فرقه بین دوتاشون ۵ سال کپی هم هست اذیت کردناشون

به نظر من 3تا 7
من خودم با فاصله 9اوردم خیلی خوبه دخترم خیلی خیلی کمک میکند
ولی فکر که میکنم میبینم دخترم 18ساله بشه تازه پسرم کلاس سوم اینش سخته

دوس داشتمابچه زیادداشتم دورشلوغ میشدولی حیف ت ایران داریم زندگی میکنیم یکیشم اینجازیادع بااین اوضاع کشوربی مسئولیت

هیچ سال

بنظر من فقط یکی.

دور و بر۴ سال

من فاصله سنی بچه هام ۲سال هستش هنوز اول راهم و دهنم صاف شده ولی حس میکنم بعدا عالیه

۵ سال

۵سال تا ۷سال

۴ سالگی و ۷ سالگی بچه اول بهترین سنه
راحت تر بچه دوم رو میپذیرن

۵ یا۶ سال

سوال های مرتبط