۳ پاسخ

چهار پلاس مای بیبی بزرگتر از مای بیبی هست اما از مولفیکس رو نمیدونم اما خوبی که مولفیکس داره اینکه که کش های مثل مای بیبی سفت نیستن زیاد

دقیقاً اندازه هستن
من اندازه گرفتم
حتی ۴ مای بیبی با ۴ پلاس هم یکیه اندازه اش

فک کنم ی اندازع باشن

سوال های مرتبط

مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی