خانما کیا بادمجون دوست دارن ضرر که ندارع؟؟؟؟
بارداری

۱۲ پاسخ

من در حد ۲هفته یکبار خورشت بادمجون دوست دارم ولی قبلا عاشق انواع غذا با بادمجون بودم الان متنفرم بخصوص کشک بادمجون

خیلی چربه من میخورم اذیت میکنه معدم وگرنه عاشقشم😫

میگن دهانه رحمونرم میکنه ولی من دوس دارم هفته ای دوبارمیخورم

بادمجون خیلی بخوری مخصوصا آخر ماه ورم میکنی

من میمیرم براش خیلی دوست دارم نمیدونم چرا اول ازش بدم میومد ولی الان بهش وابستم🤣😂😑

کم بخور منم عاشقشم ولی دارم‌خودمو کنترل میکنم ک زیاد نخورم

نه من میخورم
عاشقشم

من خیلی خوردم

نه کم بخور نفخ داره و قدیمیا میگن بچه سیاه میشه😄

میگن سودا بادمجون زیاده ،مصرفش زیاد تو بارداری خوب نیست

من میمیرم براش

نه فقط نفخ داره و چربه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد