مامانا کیا ویار موز دارین 😂ضرر ندارع هرروز بخوریم

۱۵ پاسخ

من ک میخورم 😁✌🏻

من شنیدم پوست رو تیره میکنه زیادیش

نه بخور خیلیی مقویه

نه عزیزم مشکلی نداره من خودم عاشق موزم بکنار دکترمم گفت روزی یدونه بخور

نه عزیزم من سر پسرم فقط موز و انبه میخوردم هیچ مشکلی هم نبود
الانم پسر من عاشق موز

من توت فرنگی و هندوانه 🥲

اگه قند نداری چه ضرری بخور

منم تا الان روزی یکی میخورم ن چ ضرری داره

منم چنان میخورم روزی ۳تا میخورم

چه ویار باکلاسی 😐🤣
نه عزیزم چیزی نمیشه من ابجیم سر پسرش تا ۹ ماه فقط موز خورد

هرروز نخور بنظرم چون خیلی گرمه

وای من ترشی زیاد میخورم نکنه سیاه بشه

من ک زیاد خوردم😂

منم خیلی دوست دارم ولی نکه هر روز بخورم هفته ای یکی

میگن بچه رو سیاه میکنه ولی من تا ۵ ماهگی هرروز خوردم😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وچهارم بارداری