میتونیم هرروز فرنی بخوریم یه کاسه یا ضرر داره؟

۸ پاسخ

فکر نکنم ضرر داشته باشه🤔
اگر قندت بالا نیس بخور

اگه قند نداری خوبه اتفاقا

چجوری درست میکنید فرنی رو واسه وزن دهی هم خوبه؟اخع به من دکتر لیدی میل داده که نمیتونم بخورم

ضرری نداره .منتها اگ قندت لب مرزه یا دیابت بارداری داری سعی کن درحد چندقاشق هوسانه بخوری عزیزم اگرنه که خیلیم خوبه بخور نوش جونت

ن من ک انقد غذا میخورم
نفسم بالا نمیاد بعضی وقتا😂😂

فرنی هم نشاسته داره هم شکر
قندش بالاست
مراقب دیابت بارداری باش

بخور خیلی خوبه ک مخصوصا با شیر 😋😋

من تو یک روز دو کاسه فرنی خوردم هوس کرده بودم😁

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل
😍 مامان قندعسل 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری