فکر نکنم ضرر داشته باشه🤔
اگر قندت بالا نیس بخور
اگه قند نداری خوبه اتفاقا
چجوری درست میکنید فرنی رو واسه وزن دهی هم خوبه؟اخع به من دکتر لیدی میل داده که نمیتونم بخورم
ضرری نداره .منتها اگ قندت لب مرزه یا دیابت بارداری داری سعی کن درحد چندقاشق هوسانه بخوری عزیزم اگرنه که خیلیم خوبه بخور نوش جونت
ن من ک انقد غذا میخورم
نفسم بالا نمیاد بعضی وقتا😂😂
فرنی هم نشاسته داره هم شکر
قندش بالاست
مراقب دیابت بارداری باش
بخور خیلی خوبه ک مخصوصا با شیر 😋😋
من تو یک روز دو کاسه فرنی خوردم هوس کرده بودم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.