ضرر که نه ولی خیلی قند داره زیاد نخور
سردی اش خیلی زیاده و قند بالایی داره اگر مشکل قند داری
در حد هوس یکی دوتا برش کوچیک بخور
ولی بعدش حتما عرق نعنا خیلی کم با آبجوش نبات بخور
البته نه که عدش فوری بخوریا
یه نیم ساعت صبر کن بعد بخور
کمی گرمه کم تر بخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.