سلام مامانا خربزه ضرر داره بخوریم؟

۳ پاسخ

ضرر که نه ولی خیلی قند داره زیاد نخور

سردی اش خیلی زیاده و قند بالایی داره اگر مشکل قند داری
در حد هوس یکی دوتا برش کوچیک بخور
ولی بعدش حتما عرق نعنا خیلی کم با آبجوش نبات بخور
البته نه که عدش فوری بخوریا
یه نیم ساعت صبر کن بعد بخور

کمی گرمه کم تر بخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری