۳ پاسخ

این برای بعد۶ماه هستش اشتها رو زیاد می‌کنه

اشتهای بچه رو زیاد می‌کنه دیگه

زودنیست برا مولتی ویتامین الان باید فقط آ د بخوره

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آیناز و آوا💞 مامان آیناز و آوا💞 ۵ ماهگی