پسر منم میاره لباس بیشتر میپشونم بهتر میشه گمونم سرد شده پهلوهاش
پسر منم اینجوریه
شیر زیادی میخوره تا پایان ۴ ماهگی تنظیم میکنه خودش دیگه بالا نمیاره
اگر شیر خودت میخوره یه مدت لبنیات نخور درست میشه
شیره چیزی نیست
خوب شبیه پنیرک میشه دیگه وقتی بالا میارن شیر نترس
به منم بگید لطفا
اگه پرتابی نیست بالا اوردنش نگران نباش دریچه مری به معده کامل بسته نمیشه چون هنوز کامل شکل نگرفته بخاطر همین بالا میارن یه مدت ولی اگه پرتابی هست ببرش دکتر
رفلاکسه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.