۶ پاسخ

زینک هم دکتر براش نئوزینک نوشت بعد تموم شدن اهن یه دوره هم اونو بدم

من اهن امسال یه دوره دادم سانستون اهن دار

عزیزم اهن و زینک رو باید سالی دوبار بدی ویتامین د همیشه ۵ روز درهفته یه سیسی

د۳ رو که نمیتونی سر خود بدی عوارض داره اگر تو آزمایش کمبود داشته باشه دکتر باید بنویسه

عزیزم این چیزایی ک مبگی دوره داره مثلن باید دوماه بدی یکماه ندی یا سه ماه بدی دوماه ندی من دکتر دخترم اینطور گفت

اهن فروگلیبین ب ۱۲ دادم

سوال های مرتبط