زینک هم دکتر براش نئوزینک نوشت بعد تموم شدن اهن یه دوره هم اونو بدم
من اهن امسال یه دوره دادم سانستون اهن دار
عزیزم اهن و زینک رو باید سالی دوبار بدی ویتامین د همیشه ۵ روز درهفته یه سیسی
د۳ رو که نمیتونی سر خود بدی عوارض داره اگر تو آزمایش کمبود داشته باشه دکتر باید بنویسه
عزیزم این چیزایی ک مبگی دوره داره مثلن باید دوماه بدی یکماه ندی یا سه ماه بدی دوماه ندی من دکتر دخترم اینطور گفت
اهن فروگلیبین ب ۱۲ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.