۱۰ پاسخ

پس چرا بچه های ما از حال نمیرن؟ من هرسال بچه هامو چکاپ میبرم که

چکاپ ببر نترس از حال نمیره چرت گفته من دوبار بردم

من همین هفته پیش دخترم رو چکاپ سه سالگی بردم،اونم آزمایش کامل اونم کلا۱۲ کیلوه اصلا هم خون زیادی نبود و حالشم خوب بود خداروشکر.حتما ببرش

نه بابا خون زیاد نمیگیره که
من دخترم‌بردم امسالم میخوام ببرمش ازمایش بده

اولا جاریت برای خودش گفته.بعدم اینکه سزخود ک مولتی نمیدن باید چکاب بشه ببر دکتر نیاز باشه خودش دکتر میده

عزیزم پسر منم ۱۲ هست خیلی دکتر بردم یعنی تبریز دکتری نمونده که نبرده باشم...آخرش گفتن لاغری ژنتیکیه بزرگ شد قرص هورمونی میخوره متابولیسمش تنظیم میشه درست میشه
پسر من خورد و خوراکش خوب بوده وزنش کمه فقط قدشم بلنده ماشالا

بهر خودت دوره ایی بهش بده مثلا یه شیشه دادی نده تا دو سه ماه دوباره برای پاییز مثلا بهش بده ، شربت نئوزینک برای اشتها و مریض نشدنشون عالیه

خودت براش اهن بگیر یه شربت اسوکربگیر یه مولتی هم بگیر بده بهش خیالت راحت وزن میگیره منم دخترم اینجوری بود وزن نمیگرفت اینارو بهش دادم هم قد کشید هم وزن گرفت

چکاپ ببری بهتره

ببر دکتر بنظرم

سوال های مرتبط