بارداری دوم سخته و زایمان دوم سخته آیا؟

۹ پاسخ

من سزارین بودم دومی به شدت واسم سخت گذشت

برای من هم زایمان هم بارداریش سخت بود.
درسته زمان زایمانم کوتاه بود پنج ساعت. ولی دردش ده برابر زایمان اولی بود. دوتاشم طبیعی.

منم هم بارداری هم سزارین دومم افتضاح مرگ وبا چشمام دیدم

منم دومی بارداریش برام راحت بود خیلی زیاد تحرک داشتم ولی زایمانش خیلی سخت بود با اینکه سزارین بودم

برای من هم بارداری سخت تر بودهم زایمان ...اما بعدش‌سر دومی زودتر حالم اوکی شد ..سزارین بودم هردورو

من بارداری اولم راحت تر بودم حالت تهوع نداشتم اصلا ویار نداشتم خیلی هوس نمیکردم سرما خوردگی وکرونا هم نگرفتم ولی بارداری دومم همه اینارو داشتم تا الان دل درد وکمر دردم دارم و انشالله زایمانم راحت باشه چون زایمان اولم خیلی زیاد سخت نبود

زایمانش راحت‌تر بود
ولی بارداری سخت

زایمانش که راحت تر از اولیه، ولی بارداریم سخت تر بود

من سختی بارداریم از ۷ ماهگیم شروع شد ولی ۷ ماه اولش محیط اطرافم جوری بود ک خیلی ناراحتی و استرس داشتم ، کلا سخت بود از اولش هنوزم سخته نتونستم بچمو بیارم خونه

سوال های مرتبط

مامان مجتبی و مرتضی مامان مجتبی و مرتضی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عارفه و نی نی مامان عارفه و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوینا وتودلی مامان آوینا وتودلی ۴ سالگی