۱۱ پاسخ

تو ایران با این تورم و اقتصاد و وضعبت روانی جامعه فرزندآوری اشتباهه مگر اینگه به جایی وصل باشی پول مفت بیاد تو حساب با عرض پوزش

خیلی دلم میخواست چندتا بچه داشته باشم ولی واقعا شرایط کشور مناسب نیست کاش میشد

فقط تک فرزندی
فرزند دوم اوردن اشتباهه تواین وضع مملکت

من دارم با فاصله سنی ۲سال روانی کامل شدم ...

هر چی سن کم تر باشه بهتره من و خواهرم ۸ سال باهم فاصله سنی داریم نه همبازی هم بودیم نه درک میکردیم همو ولی هرچی سنشون نزدیک به هم باشه هم بازی هم میشن همو بیشتر درک میکنن
ماهم به فکر بچه دوم هستیم حتی کمی دیر هم شده

من پسرم س سال ونیم داشت ک دخترم بدنیااومدالان پسرم رفته توپنج سال دخترمم تونه ماهه خیلی سن خوبیه هم بازین باهم

بنظر من اختلاف سنی پنج سال خوبه
ولی خودم شرایطش ندارممم اصلا

من دوتا دارم بلافاصله سنی دوسال ،خودم زود عصبی میشم و واقعا سخته بوده تا الان ولی خداروشکر مامانم کمکم بوده ،الان دارن همبازی میشن از این لحاظ خوبه دختر اولم مثل قبل همش نمیگه بیا با من بازی کن ،یکیشون مامان میشه یکی بچه بلاخره زدو خورد دارن خنده دارن گریه دارن ولی الان دیگه اوضاعم داره بهتر میشه و بهتر باهم کنار میان.فاصله سنی زیاد دوست ندارم اخه الان بچه های خواهرم ۱۰ سال فاصله سنی دارن اصلا همو نمی فهمن خواسته هاشون تو یک جهت نیست.

اگه همه شرایط جور باشه خوبه ک سن بچه شما و من اقدام کنیم و تا دنیا بیاد بچه بزرگه از آب و گل در اومده کمکت میشه خودش دستشویی شو بره غذاشو بخوره و...

منم میخام بیارم تا وقتی حوصله دارم بزرگ کنم ولی خب از ی طرفم اقتصاد کشور بده میترسم نتونم خوب پرورششون بدم

من تازه میخوام تو همین دوسه ماهه اقدام کنم بنظرم همین سن خوبه چون بچه اول به طور کامل مستقل شده جیش پی پی غذا لباس پوشیدن و خیلی چیزای دیگه قبلش هنوز رسیدگی بیشتری میخواد بعدش هم دیر میشه و دیگه ب کار هم نمیان

سوال های مرتبط