۴ پاسخ

من ۳۷هفته سرکلاژمو باز کردم الان ۳۹هفتع شدم هنوز زایمان نکردم

سوال منم هست....
اینکه راحت بوده براشون یا سخت....

ببخشید چون زایمان زودرس داشتین سرکلاس کردین یا سقط ممنون میشم بگن اگه اینا نبود چرا سر کلاژ کردین

من یه روز بعدِ باز کردن زلیمان کردم

سوال های مرتبط