دوستان تو سونو ان تی جنسیت بچه مشخصه یا نه؟

۵ پاسخ

به منم تو ان تی نگفت فرداش رفتم یه دکتر دیگه بود اون تعیین جنسیت کرد تو ۱۲هفته و ۵ روز

برای منو متوجه نشد احمق

به من احتمال دختر دادن سلفری دادم اونجا هم مشخص شد دختر اگه دکترش خوب باشه تشخیص درست میده اما بازم میگن زیاد بهش اعتماد نکنید خرید اینا کنید

برای من حتی احتمالم نداده بودمیگفت نشون نمیده
دوهفته بعدرفتم گفت احتمال دختر

احتمال بهت میدن که اونم اگر دکترش تشخیصش خوب باشه درست در میاد

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۲ سالگی
مامان bardiya❤ariya مامان bardiya❤ariya ۷ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری