سلام رابطه تو هفته من خطر داره ؟؟

۵ پاسخ

ریسکش بالاس ارضا شدن خانم دهانه رحمو شل می‌کنه
ولی خب ی راه دیگه برو ک همسرت خالی شه

اگ خونریزی اینا نداشته باشی و جفتت هم پایین نباشه ن عزیزم مشکلی نداره اصلا... میخای تا سونوی اولت صبر کن تا مکان جفت رو بفهمی و از دکترت دقیق بپرسی ک علائم خطر رو نداشته باشی

دکتر ب من گفت تا ۲۰هفته ماهی ی بار اونم عمیق نباشه.
بعدش منع نداد.

اگه لکه بینی نداری مشکلی نیست. فقط احتیاط کنید.

بله خیلی

سوال های مرتبط

مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان 💚هدیه خدا 💚 مامان 💚هدیه خدا 💚 هفته پنجم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری